Kopimaskine til erhverv

Sammenlign pris og kvalitet på kopimaskiner. Bestil flere tilbud!

Spar tid

Udfyld kun 1 formular og modtag op til 4 tilbud fra særligt udvalgte samarbejdspartnere

Spar penge

Du kan spare op til 40% ved at sammenligne tilbud fra de bedste leverandører

Gratis og uforpligtende

Vores service er 100% gratis og uden forpligtelser

Omtale & anbefalinger
1
2
3
Få op til 4 tilbud her Kopimaskiner - Få op til 4 gratis tilbud fra førende leverandører
Det tager under et minut!

Antal kopier pr. måned?

Det tager under et minut!

Hvis du driver erhverv, så er det vigtigt at anskaffe en kopimaskine, der passer til virksomhedens behov. Mange opgaver i forbindelse med virksomhedens daglige drift, kan løses af en kopimaskine.

Du kan nemt modtage tilbud på en kopimaskine til erhverv. Du udfylder blot kontaktformularen her på siden, så vil du blive kontaktet af en af vores medarbejdere. I finder sammen frem til din virksomheds behov, hvorefter det vil blive matchet med vores mest relevante samarbejdspartnere. De vil efterfølgende udarbejde nogle gode tilbud til dig på en kopimaskine til erhverv.

Hvilken kopimaskine til erhverv?

Når du skal vælge, hvilken kopimaskine du skal anskaffe til din virksomhed, så skal du blandt andet være opmærksom på din virksomheds størrelse. Der er nemlig forskel på, hvorvidt du har en lille, mellemstor eller stor virksomhed.

Har du en mindre virksomhed, så er det ikke sikkert du har behov for en kopimaskine med en stor kapacitet. Måske behøver virksomheden endda kun en kopimaskine, som kan printe sort/hvid.

Har du derimod en mellemstor eller stor virksomhed, så er det nok en højere prioritet, at kopimaskinen har en større kapacitet, højere hastighed samt er trådløs, så medarbejderne kan printe uanset hvor på arbejdspladsen de befinder sig.

De fleste virksomheder vil have stor gavn af, at anskaffe en A3 kopimaskine. En A3-kopimaskine er især god til plakater og andre grafiske opgaver. En almindelig kopimaskine kan ikke printe i A3-format, men kan kun håndtere A4-papir. Hvis du på forhånd ved, at din virksomhed nok vil få brug for at kunne printe i A3-format på et tidspunkt, så bør du anskaffe en A3-kopimaskine med det samme.

Leje eller leasing af kopimaskine

 

Der er flere muligheder, når du skal anskaffe en kopimaskine til erhverv. Du kan selvfølgelig købe en kopimaskine, hvor du betaler den fulde pris for maskinen. Du kan dog også vælge enten at leje eller lease en kopimaskine. 

Hvis du kun skal bruge kopimaskinen i en kortere periode, så er det en fordel at leje eller lease maskinen. Desuden betaler du ved leje eller leasing kun for en maskine, der virker og passer til virksomhedens behov. Du kan opsige samarbejdet med en leverandør, hvis kopimaskinen går i stykker eller ikke fungerer efter hensigten. Du skal dog altid sørge for, at du har en serviceordning tilknyttet din aftale.

Hvad koster en kopimaskine til erhverv?

Prisen på en kopimaskine til erhverv er afhængig af flere faktorer som kapacitet, hastighed, farveprint og håndtering af specielle formater.

Kopimaskiner til erhverv kan godt være dyre, men du kan sikre dig en bedre pris ved at indhente tilbud fra flere leverandører inden du indgår aftale.

Hvis du udfylder kontaktformularen her på side, så vil vores medarbejder kontakte dig for at klarlægge dine behov. Herefter vil du modtage flere tilbud på en kopimaskine til erhverv fra vores samarbejdspartnere. Du kan efterfølgende sammenligne priser og kvalitet, så du kan finde frem til den bedste løsning for dig.

Har du spørgsmål til dette, så kan du altid ringe til os eller sende os en mail info@ekspertvalg.dk