Få et godt tilbud på et CRM System
Sammenlign kvalitet og pris på et CRM System
Spar tid

Udfyld kun 1 formular og modtag op til 4 tilbud fra særligt udvalgte samarbejdspartnere

Spar penge

Du kan spare op til 50% ved at sammenligne tilbud fra de bedste leverandører

Gratis og uforpligtende

Vores service er 100% gratis og uden forpligtelser

Omtale & anbefalinger
IVÆKST
TV2
Trendsonline
Få op til 4 tilbud her ERP system - Få op til 4 gratis tilbud fra førende leverandører
Det tager under et minut!

Budget?

Det tager under et minut!
Sidst opdateret: 18. oktober 2019

Hvorfor implementere et CRM system?

Der findes mange svar på, hvorfor din virksomhed bør arbejde med Customer Relationship Management (CRM System), og den absolut vigtigste grund er, at du ikke vælger dine kunder, men at kunderne vælger dig. Det handler således i høj grad om kundetilfredshed.

Hold styr på virksomhedens kontakter

Et Customer Relationship Management-system er et værktøj, der bruges til at holde styr på din virksomheds kontakter og kundeinformationer, samt til at spore alle relaterede aktiviteter. Fremfor at have al din data spredt på tværs af adskillige systemer, samler CRM-systemet data for både salgs-, markedsførings- og kundeserviceformål på ét sted. Dette resulterer i lavere omkostninger gennem mere effektive processer, højere kvalitet af datalagring, øget informationsrelevans samt forbedret kundeindsigt.

Se eksempel på CRM system her.

Lokaliser dine kunders behov

Ved at implementere et effektivt CRM-system bliver din virksomhed i stand til at håndtere operationelle udfordringer og bliver i højere grad i stand til at målrette virksomhedens kommunikation til både eksisterende og potentielle kunder. Dette kunderegistreringsværktøj kan, på mange måder, påvirke din bundlinje på positiv vis, men en af de vigtigste måder er gennem bedre identificering af kundernes behov og dermed øget kundeservice. Du kan bruge dit CRM system til at opnå større synlighed indenfor din eksisterende kundebase, overveje nødvendige taktikker for øget profitabilitet på lang sigt, og formulere fremtidige markedsføringstiltag for at tiltrække nye kunder. Systemet kan tilbyde din virksomhed værdifuld information omkring langsigtede salgstrends, og det kan hjælpe dig med at justere eksisterende salgsstrategier og resultattaktikker. Ved at implementere et CRM system bliver din virksomhed i stand til at forstå, hvad det kræver at opbygge en effektiv kundeopsøgende fremgangsmåde, samt imødekomme forventninger hos både nye og eksisterende kunder.

Indhent op til 4 tilbud nu!

Udfyld formularen på under to min. og vi klarer arbejdet for dig

 

Kundetilfredshed er nøglen

I dag er det ikke længere nok at have et unikt produkt eller en fantastisk ide. Grundet en forandret købsprocess er glade og tilfredse kunder, mere end nogensinde før, nøglen til succes, og den primære motivation for at implementere et CRM-system er derfor øget kundeloyalitet. Med det rette CRM-system kan din virksomhed ikke kun blive mere produktiv og effektiv men kan få mere overskud til at fokusere på salgsprocesserne og kunderne. For at finde ud af hvordan du på bedste vis maksimerer din virksomheds potentiale, er det nødvendigt at vide, hvad kunderne tænker, og det er her CRM-systemet kommer ind i billedet. Ved at benytte Customer Relationship Management, kan din virksomhed sikre sig en solid og loyal kundebase at bygge ud fra, da den bedste form for reklame trods alt stadig er ’word of mouth’. Såfremt du holder dine kunder glade, vil de anbefale dig til andre, og du vil se din virksomhed vokse.

For at opnå succes gennem brugen af CRM-systemet, er det vigtigt, at din virksomhed grundigt forklarer vigtigheden af CRM-systemet som en del af strategien, for at opnå virksomhedens overordnede mål. Desuden er det nødvendigt, at medarbejderne, der dagligt skal benytte systemet informeres grundigt og får tilstrækkelig tid og ressourcer til oplæring.

Nylige studier viser, at virksomheder der til fulde udnytter deres CRM-system kan øge deres salgstal med hele 29%, så hvad venter du og din virksomhed på?

Læs mere: Hvorfor er et CRM system en god ide?