B2B Webshop

Find tilbud eller information på en B2B Webshop

Spar tid

Udfyld kun 1 formular og modtag op til 4 tilbud fra særligt udvalgte samarbejdspartnere

Spar penge

Du kan spare op til 50% ved at sammenligne tilbud fra de bedste leverandører

Gratis og uforpligtende

Vores service er 100% gratis og uden forpligtelser

Omtale & anbefalinger
1
2
3
Få op til 4 tilbud her Webløsning - Få op til 4 gratis tilbud fra førende leverandører
Det tager under et minut!

Har I allerede en webløsning?

Det tager under et minut!

 

En webshop, er en slags platform på en hjemmeside, som virksomheder benytter til at sælge deres produkter. En B2B (Business to Business) webshop, er en særlig webshop-ydelse, som virksomheder benytter til at sælge produkter eller ydelser til andre virksomheder.

B2B Webshops, er specielle fordi kunderne er andre virksomheder. Dette nødvendiggør en række ekstra værktøjer. Disse værktøjer skal bl.a. gøre hele processen lettere når der foretages salg og kundevedligeholdelse.

Hvis du søger yderligere information, har spørgsmål, eller gerne vil have et tilbud på en B2B Webshop, kan du med fordel udfylde kontaktformularen i højre side. Vi stiller dig derefter videre til vores leverandører. Her får du op til 4 gratis og konkurrencedygtige tilbud.

Væsentlige fordele ved en B2B Webshop

Der er en lang række forskellige fordele ved at vælge en B2B Webshop. Disse fordele kan i høj grad være med til at øge væksten på mange områder i din virksomhed. Hvad der i høj grad spares og kan investeres andre steder er tid, og tid er på en måde penge.

Med en webshop, er det muligt at sælge døgnet rundt og lade kunderne betjene sig selv. Dette hvis virksomheden ønsker det. Det er altså muligt at give kunderne adgang til hele det samlede sortiment eller et individuelt sortiment som webshop-ejeren bestemmer.

Mand Med Baerbar Foretaget Research

Samtidig med, at en B2B webshop, kan sælge døgnet rundt, spares der ligeledes tid i salgsafdelingen, da der bruges langt mindre tid på at indtaste ordrer. Fordi alt foregår relativt automatisk, undgås fejlordrer ligeledes.

I forlængelse af, at webshoppen kører 24/7, og der spares en masse tid i salgsafdelingen, bliver kunderne også langt mere tilfredse når alting kører glidende. Det er ligeledes et win-win i forbindelse med fejlordrer til kunderne, hvilket også mindskes med dette system.

Af andre fordele ved en B2B Webshop, er der langt bedre muligheder for at organisere data og dermed undgå dobbeltarbejde, eller at dataene bliver væk. Dette gøres gennem en samlet løsning, som kan tage sig af økonomi, regneark, databaser, tekster med videre.

Ønsker du et tilbud eller yderligere information på en en B2B Webshop, kan du med fordel udfylde kontaktformularen øverst til højre på siden.

Search Engine Optimization (SEO)

I forhold til at få mest ud af sin B2B Webshop, bør det overvejes at yde eller få ydet SEO på denne. SEO er en markedsføringstilgang som får ens hjemmeside til at ‘ranke’ højere på søgeresultatlisten på Google og andre søgemaskiner.

Det kan være fordelagtigt at ‘ranke’ højere på Google osv., da det betyder langt flere potentielle kunder i butikken. Det er klart på Google og andre søgemaskiner, at kunderne skal vindes. Dette er noget som stort set alle B2B webshops benytter.

En anden god ting ved søgemaskineoptimering, er at det på længere sigt er med til at mindske udgifterne på markedsføring. Dette skyldes at SEO, går efter den organiske trafik. Dvs. så snart man er højt på søgeresultatlisten, skal der meget til før det går den anden vej.

Ved at udfylde kontaktformularen øverst til højre på siden, er det muligt at få yderligere information eller tilbud på en B2B Webshop via vores partnere. Du kan også ringe og høre nærmere på telefon: +45 3841 0300 eller e-mail: info@ekspertvalg.dk.