Billig Webshop

Få et tilbud eller find info på en billig webshop her!

Spar tid

Udfyld kun 1 formular og modtag op til 4 tilbud fra særligt udvalgte samarbejdspartnere

Spar penge

Du kan spare op til 50% ved at sammenligne tilbud fra de bedste leverandører

Gratis og uforpligtende

Vores service er 100% gratis og uden forpligtelser

Omtale & anbefalinger
1
2
3
Få op til 4 tilbud her Webløsning - Få op til 4 gratis tilbud fra førende leverandører
Det tager under et minut!

Har I allerede en webløsning?

Det tager under et minut!

Ordet billig eksisterer som sådan ikke rigtigt i forbindelse med et webshop-system, eftersom billig er et relativt ord og webshops kommer i særdeles mange afskygninger. Det er dog muligt at sammenholde udbyderes produkter og services. På baggrund af dette, kan det udledes, hvilken webshop der er billigst alt efter ens behov.

Ved at udfylde kontaktformularen i højre side, modtager du 4 konkurrencedygtige og uforpligtende tilbud gennem vores partnere.

Hvorfor er en webshop gratis?

En gratis webshop, er ofte ikke rigtig gratis og er oftest meget begrænset. Der kan være udgifter til at få et ordentligt design, tredjepartsreklamer i systemet som giver indtægt til udbyderen som får webshoppen til at se uprofessionel ud. Dette er potentielt med til at nedsætte salget betydeligt.

En webshop kan også være gratis i en periode, som er med til at anskaffe udbyderen kunder. Dermed kan kunderne naturligvis teste produktet, hvilket kan være en fordel, hvis kunden ikke har arbejdet med hjemmesider før.

Der er oftest heller ikke mulighed for at foretage SEO (Search Engine Optimization) i et gratis webshop-system. Den organiske trafik (gratis trafik via søgemaskiner som Google), er derfor afhængig af hvor godt systemet er lavet.

Et gratis webshop-system, anbefales derfor ikke, hvis der skal drives en professionel virksomhed.

Hvorfor er en webshop billig?

Det kortlægges her, hvad en såkaldt billig webshop kan indebære, nemlig en lang række fordele og ulemper. Det skyldes naturligvis, at en billig webshop, bl.a. er billig på grund af dennes ofte manglende værktøjer og dermed er relativt begrænset af de få medfølgende værktøjer.

En webshop som ikke er gratis eller som koster mere end andre webshops, har ofte en lang række medfølgende værktøjer eller andre fordele som retfærdiggør prisen. Der ses nærmere på disse værktøjer i de kommende afsnit.

Det er generelt set vigtigt at være opmærksom på, hvilke services som de enkelte webshop-systemer udbyder. Det varierer særdeles meget fra udbyder til udbyder. En dyr webshop, betyder dog ikke nødvendigvis, at den har alle funktioner.

Lagerstyring

En af de funktioner, som kan spille en væsentlig rolle i forbindelse med at skabe yderligere lønsomhed i webshoppen, er den lagerstyring som mange af de nye og moderne webshops besidder.

Lagerstyringen går primært ud på, at systemet opdaterer lagerstatus automatisk når der bliver solgt varer. Det er kun når der skal produkter ind i systemet, at dette skal opdateres. Kunden bliver også holdt opdateret på om produkterne er på lager i webshoppen.

Alt dette sparer tid i et meget stort omfang for både webshoppen og kunden. Der skal bl.a. ikke bruges så meget tid på kundeservice omhandlende lagerstatus. Samtidig spares der også tid på, at holde webshoppen opdateret efter hvert salg.

Automatiske mailudsendelser

En funktion som også er tidsbesparende, er automatiske mailudsendelser, som klarer en lang række forskellige handlinger, når der foretages bestillinger i webshoppen. Herunder eksemplificeres, hvilke mails der er tale om.

  • Ordrebekræftelse

  • Faktura

  • Information om pakkesporing (eks. Track & Trace-nummer)

  • Anmodning om en kundeanmeldelse

Det er vigtigt at være opmærksom på, at det igen er et værktøj som ikke alle udbydere tilbyder, hvad enten udbyderen er relativt dyr eller relativt billigt.

Kundeservice-modul

For at skabe effektivisering af kundeservicen i en moderne webshop, kan der oprettes et kundeservice-modul, som gør det lettere at håndtere kundeservicen på webshoppen. Dette er muligt ved, at det skaber system i de indkommende e-mails, som webshoppen modtager.

I stedet for at modtage en lang række ukategoriserede e-mails, bliver disse kategoriseret på en overskuelig måde på grund af kundeservice-modulet. Dette sparer tid og gør det muligt at yde langt højere kundeservice, hvilket bidrager til profitten i sidste ende.

Regnskab

I forhold til regnskabsdelen i forbindelse med at drive en webshop, er der mange måder at gøre dette på. Den billige løsning kan som oftest være, at alting foregår manuelt for hvert salg. Dette bruges der ufattelig meget tid på, som kunne bruges andre steder - f.eks. markedsføring.

I de nye webshop-systemer, er der integrerede regnskabssystemer. Disse muliggør bogføring af salg og overførsel til det ønskede regnskabsprogram (f.eks. Excel) yderst let. For de fleste, er et fornuftigt regnskabssystem en rigtig godt investering.

Kreditkort Og Baerbar

Søgemaskineoptimering (SEO)

Hvis webshop-løsningen er meget standardiseret og ikke optimeret i forhold til SEO, kan den ikke optimeres optimalt. Det er med til at nedsætte profitabiliteten i webshoppen. Dette fordi SEO er med til at få webshoppen højere på søgeresultat-listen når der foretages søgning på Google eller andre søgemaskiner.

Der findes dog enkelte standardiserede webshop-løsninger som er optimeret i forhold til SEO, men ofte fremgår det ikke klart på udbyderens hjemmeside. Dette er i mange tilfælde med til, at virksomheden ofte vælger en skræddersyet løsning fra bunden, selvom det måske ikke er nødvendigt.

En skræddersyet løsning fra bunden er i de fleste tilfælde meget dyrt og ikke en nødvendighed, da mange webshop-udbydere, tilbyder løsninger som kan matche stort set alle behov. Det kræver naturligvis bare kendskab til disse udbydere.

Hvis du søger et webbureau til at lave din online markedsføring og SEO så læs mere via linket.

Løbende omkostninger

Om webshoppen er billig eller dyr, vil der altid være omkostninger i form af vedligeholdelse af denne. Det kan være i form af SEO, hvis der kommer nye standarder inden for feltet eller noget design som skal laves om for at passe til sæsonen eller lignende.

Hosting af webshoppen, er også en post som skal overvejes i forbindelse med driften af webshoppen.

Der er nogen der kan lave design og/eller SEO selv. Men husk, at tid også er en omkostning, som kan anvendes på andre værdiskabende variable såsom markedsføring af webshoppen.

Få et uforpligtende og gratis tilbud

Den billige webshop, er og bliver et omfattende emne. Det kan være særdeles svært at skelne mellem hvor mange ydelser som er nødvendige og hvor dyrt det skal være. Ved at benytte Ekspertvalg, bliver valget af en billig webshop langt mindre omfattende.

Via Ekspertvalg, kan du få flere uforpligtende og gratis tilbud på en webshop-løsning som passer til dine behov. Ekspertvalg kan matche både prisen, de udvidede muligheder og brugervenlighed, eller hvad det nu må være som er det afgørende for valget af webshoppen.

Udfyld kontaktformularen øverst til højre på siden og få 4 gratis, konkurrencedygtige og uforpligtende tilbud.