Webshop Betalingsløsning

Bestil op til fire konkurrencedygtige tilbud på en Webshop-betalingsløsning

Spar tid

Udfyld kun 1 formular og modtag op til 4 tilbud fra særligt udvalgte samarbejdspartnere

Spar penge

Du kan spare op til 50% ved at sammenligne tilbud fra de bedste leverandører

Gratis og uforpligtende

Vores service er 100% gratis og uden forpligtelser

Omtale & anbefalinger
1
2
3
Få op til 4 tilbud her Webløsning - Få op til 4 gratis tilbud fra førende leverandører
Det tager under et minut!

Har I allerede en webløsning?

Det tager under et minut!

 

Der findes utallige betalingsløsninger til webshops derude. Det er et komplekst marked, hvilket gør det svært for køberen at finde den mest optimale webshop og betalingsløsning.

Søger du en webshop med en betalingsløsning? Så er du kommet til det rette sted, hvor du kan spare tid og penge. Ude til højre finder du en kontaktformular, hvor du kan få op til 4 unikke og konkurrencedygtige tilbud ved blot at udfylde dine oplysninger.

Traditionel Webshop-betalingsløsning

Du har sikkert hørt om ‘betalingsgateway’ og ‘indløser’. Hvis ikke, så er det disse begreber som benyttes i forbindelse med en traditionel betalingsløsning på internettet. Der findes mange alternative betalingsløsninger, såsom mobilbetalingsløsninger.

En traditionel webshop-betalingsløsning kræver en betalingsgateway og en indløser.

Betalingsgateway

En betalingsgateway, kan betragtes som det virtuelle modsvar til en fysisk dankortautomat. Der er en særlig teknik, der indgår, som giver kunderne mulighed for at betale med kort.

Betalingsgatewayen er også med til at kryptere eller sikre den information den sender videre til indløseren. Der er mange muligheder inden for betalingsgateways. Herunder er nogle eksempler:

  • ePay

  • Worldpay

  • Cybersource

  • Point

  • DIBS

  • Nets

  • Dandomain

  • Quickpay

  • Wannafind

Det forskelligt, hvilke betalingsgateways, som fungerer med de forskellige indløsere.

Indløser

For at kunne tage imod kortbetalinger, skal virksomheden registreres hos en indløser. Dennes funktion, er at kommunikere med bankerne. Via en særlig tracking-kode, ved indløseren hvor pengene skal sendes til.

Det er den specifikke indløser, som bestemmer, hvilke betalingskort, som kan benyttes til at betale med. Nets har som den eneste udbyder i Danmark, monopol på indløsning af Danmark. Alle de international kort, såsom Visa, American Express og Mastercard etc., har masser af muligheder:

  • SwedBank

  • Handelsbanken

  • Valitor

  • Nets

  • Teller

  • Euroline

  • Nordea

  • Elavon

Ovenstående, er naturligvis bare eksempler, da der med garanti er mange flere udbydere.

Webshop Loesning Pris

Webshop med dertilhørende betalingsløsning

Står du og skal starte en webshop, eller har du en webshop, som skal opdateres til moderne standarder? Så er der mange aspekter, som du skal gå ind at overveje i forhold til dette. Disse aspekter, bliver blotlagt herunder.

Husk at du kan gå op i toppen af siden og indtaste dine informationer i formularen til højre, hvorefter du vil blive ringet op med 4 gratis, uforpligtende og konkurrencedygtige tilbud fra vores samarbejdspartnere som er specialiserede inden for feltet.

Lagerstyring

De moderne webshops, som vores leverandører tilbyder, har indbygget et lagerstyringssystem, som er med til at holde styr på antallet af varer på lager. Det eneste der skal gøres manuelt, er at indtaste dette antal i første omgang, herefter klarer programmet resten.

Det er en stor hjælp for både dig og kunden, at lageret er opdateret korrekt. Kunden kan også se, hvor mange stk. der er på lager af en specifik vare, hvis du ønsker dette. Ligeledes, kan du også bestemme om en kunde skal kunne bestille en vare som ikke er på lager.

Automatiske Mailudsendelser

Når der drives en webshop, er det automatiske e-mailsystem uundværligt, da det håndterer en lang række af alle de standardiserede e-mails som skal ud til kunderne. Dette sparer meget tid for webshopejeren. Eksempler på disse mails, kan være følgende:

  • Ordrebekræftelse

  • Faktura

  • Track and Trace i forhold til sendte ordrer

  • Trustpilot anmeldelse eller lignende

Kundeservice-forespørgsler

Kundeservice fungerer betydeligt anderledes i et moderne webshop-system. I stedet for at modtage kundemails ustruktureret på en e-mail man sandsynligvis selv har sat op, kommer disse i et struktureret og velovervejet system, som sorterer indkommende mails.

Dette er med til at skabe betydeligt mere overblik over kundeservice og webshoppen generelt, da det er meget lettere at håndtere e-mails. Det er dermed i sidste også med til at spare en masse tid for webshop-ejeren.

Regnskab

Andet, som er med til at spare meget tid i en moderne webshop, er regnskabssystemet. Der er mulighed for at ekstrahere webshoppens salgsdata ud i et af de kendte regnskabsprogrammer. Det gør det betydeligt lettere at bogføre salget.

Boost dit salg med en webshop, der er klar til SEO

SEO står for Search Engine Optimization, som på dansk betyder søgemaskineoptimering. Hvis webshoppen er godt søgemaskineoptimeret, kommer webshoppen højere på Google. Derfor er det vigtigt, at webshoppen har god SEO for at øge chancerne for at blive set på Google.

Ønsker du et tilbud på en webshop med en betalingsløsning, så udfyld kontaktformularen i højre side på toppen af hjemmesiden. Efterfølgende vil du blive sat i forbindelse med vores samarbejdspartnere og du vil modtage op til fire unikke tilbud.

Såfremt du har nogle spørgsmål eller andet, så vær velkommen til at ringe på telefon +45 3841 0300 eller pr. mail info@ekspertvalg.dk