Kopimaskine til erhverv

Sammenlign pris og kvalitet på kopimaskiner. Bestil flere tilbud!

Spar tid

Udfyld kun 1 formular og modtag op til 4 tilbud fra særligt udvalgte samarbejdspartnere

Spar penge

Du kan spare op til 50% ved at sammenligne tilbud fra de bedste leverandører

Gratis og uforpligtende

Vores service er 100% gratis og uden forpligtelser

Omtale & anbefalinger
1
2
3
Få op til 4 tilbud her Kopimaskiner - Få op til 4 gratis tilbud fra førende leverandører
Det tager under et minut!

Antal kopier pr. måned?

Det tager under et minut!

Hvis du driver erhverv, så er det vigtigt at anskaffe en kopimaskine, der passer til virksomhedens behov. Mange opgaver i forbindelse med virksomhedens daglige drift, kan løses af en kopimaskine.

Du kan nemt modtage tilbud på en kopimaskine til erhverv. Du udfylder blot kontaktformularen her på siden, så vil du blive kontaktet af en af vores medarbejdere. I finder sammen frem til din virksomheds behov, hvorefter det vil blive matchet med vores mest relevante samarbejdspartnere. De vil efterfølgende udarbejde nogle gode tilbud til dig på en kopimaskine til erhverv.

Oversigt over kopimaskine til erhverv:

Bestil tilbud nu! Det tager under 1 minut

Hvilken kopimaskine til erhverv?

Når du skal vælge, hvilken kopimaskine du skal anskaffe til din virksomhed, så skal du blandt andet være opmærksom på din virksomheds størrelse. Der er nemlig forskel på, hvorvidt du har en lille, mellemstor eller stor virksomhed.

Har du en mindre virksomhed, så er det ikke sikkert du har behov for en kopimaskine med en stor kapacitet. Måske behøver virksomheden endda kun en kopimaskine, som kan printe sort/hvid.

Har du derimod en mellemstor eller stor virksomhed, så er det nok en højere prioritet, at kopimaskinen har en større kapacitet, højere hastighed samt er trådløs, så medarbejderne kan printe uanset hvor på arbejdspladsen de befinder sig.

De fleste virksomheder vil have stor gavn af, at anskaffe en A3 kopimaskine. En A3-kopimaskine er især god til plakater og andre grafiske opgaver. En almindelig kopimaskine kan ikke printe i A3-format, men kan kun håndtere A4-papir. Hvis du på forhånd ved, at din virksomhed nok vil få brug for at kunne printe i A3-format på et tidspunkt, så bør du anskaffe en A3-kopimaskine med det samme.

Kopimaskine Paa Bord

Leje eller leasing af kopimaskine

Der er flere muligheder, når du skal anskaffe en kopimaskine til erhverv. Du kan selvfølgelig købe en kopimaskine, hvor du betaler den fulde pris for maskinen. Du kan dog også vælge enten at leje eller lease en kopimaskine.

Hvis du kun skal bruge kopimaskinen i en kortere periode, så er det en fordel at leje eller lease maskinen. Desuden betaler du ved leje eller leasing kun for en maskine, der virker og passer til virksomhedens behov. Du kan opsige samarbejdet med en leverandør, hvis kopimaskinen går i stykker eller ikke fungerer efter hensigten. Du skal dog altid sørge for, at du har en serviceordning tilknyttet din aftale.

Mand Ved Kopimaskine

Bestil tilbud nu! Det tager under 1 minut

Hvad koster en kopimaskine til erhverv?

Prisen på en kopimaskine til erhverv er afhængig af flere faktorer som kapacitet, hastighed, farveprint og håndtering af specielle formater.

Kopimaskiner til erhverv kan godt være dyre, men du kan sikre dig en bedre pris ved at indhente tilbud fra flere leverandører inden du indgår aftale.

Hvis du udfylder kontaktformularen her på side, så vil vores medarbejder kontakte dig for at klarlægge dine behov. Herefter vil du modtage flere tilbud på en kopimaskine til erhverv fra vores samarbejdspartnere. Du kan efterfølgende sammenligne priser og kvalitet, så du kan finde frem til den bedste løsning for dig.

Har du spørgsmål til dette, så kan du altid ringe til os eller sende os en mail info@ekspertvalg.dk

44  Definér jeres behov til kopimaskinen

Noget af det der er rigtig vigtigt for virksomheder er, at de har nem adgang til en printer, kopimaskine og scanner. Især en kopimaskine er uundværlig for et kontor, da der med garanti er ting man skal udskrive. Dette gælder for eksempel dagsordener for møder, samt fakturaer og regninger til kunder. En kontorprinter er altså et must!

De færreste virksomheder kan klare sig uden en printer til erhverv, hvilket betyder, at maskinen skal kunne klare en ret stor volumen og printe i høj kvalitet. Det nytter ikke noget, at medarbejderne skal vente i fem minutter på at printe et par sider, og at kvaliteten derefter er så dårlig, at de ikke kan være bekendt at vise det til kunderne.

Der er altså en del ting du skal overveje, før du kan finde den perfekte kopimaskine eller printer til kontoret. Du skal finde ud af, hvor stor kopimaskinen skal være, hvor meget papir den skal kunne rumme, om den skal bruge blæk eller toner, om I skal købe eller leje og du skal definere jeres overordnede behov.

33  Hvor stor skal kopimaskinen være?

Dette punkt omhandler både kopimaskinens fysiske størrelse, men handler også om maskinens indre kapacitet.

Den fysiske størrelse handler selvfølgelig om hvor omfangsrig kopimaskinen til erhverv skal være, og hvor meget den må fylde. Man kan nemlig både få mindre bordmodeller, som ikke fylder så meget, eller man kan få en stand-alone kopimaskine, som fylder noget mere. Jo større kopimaskinen er, jo flere funktioner har den som regel, og jo dyrere er den også. Hvis I kun skal printe et par gange i løbet af dagen, kan I nøjes med en lille bordmodel, som kan stilles i et afsides hjørne.

I forhold til kopimaskinens indre, skal I vælge hvor stor volumen jeres kopimaskine skal kunne håndtere og hvorvidt I kun vil printe på A4 eller også vil kunne arbejde med A3. Hvis I printer mange gange om dagen, bør I have en stor kopimaskine med plads til mange ark papir i bakkerne, mens disse kan være mindre, hvis I sjældent printer. Derudover kan I nøjes med en normal A4-printer, hvis I kun printer normale ark til breve og lignende. Hvis I derimod gerne vil printe plakater og større ark, for eksempel i forbindelse med kreativt arbejde, bør I vælge en A3 kopimaskine.

11  Hvordan skal kopimaskinen printe?

En rigtig vigtigt ting i forhold til hvilken type kopimaskine du skal købe er, hvorvidt du skal have en kopimaskine der printer med blæk eller toner - Altså om du skal have en inkjet- eller laserprinter til dit kontor.

Der er rigtig stor forskel på inkjetprintere og laserprintere. En inkjetprinter er rigtig god hvis I printer meget varieret, og ofte printer både tekst, billeder og grafik, som helst skal være af høj kvalitet. Inkjet er derfor det ideelle valg, hvis I skal have en A3-printer. Hvis I bare printer tekst og i sort/hvid, er en laserprinter meget mere fordelagtig, og her kan I også ofte nøjes med en A4-model. Kopimaskinens udskriftskvalitet afhænger altså meget af, hvorvidt den bruger blæk eller toner, og af hvilke behov I har til jeres kopimaskine.

22  Skal I købe eller finde leje af kopimaskine?

Det kan godt være at det virker som det nemmeste, bare at gå ud og købe en ny kopimaskine - Men det er ikke altid det nemmeste, og det er ikke altid det billigste. Når du køber en kopimaskine, får du ikke en serviceordning med i handlen, og det kan derfor blive rigtig dyrt for dig, hvis din kopimaskine på et tidspunkt går i stykker. Man kan dog ofte tilkøbe en serviceordning der holder et par år, men de er gerne temmelig dyre.

Hvis du derimod vælger at leje en kopimaskine, følger der ofte en serviceordning med i lejeprisen. Her er det nemlig også til udlejers bedste, hvis denne sørger for at vedligeholde kopimaskinen, så I som kunde ikke skal have en ny udleveret. Derudover koster det også mindre for jer på den korte bane, at leje en kopimaskine.

55  Hvilke priser kan man forvente for kopimaskiner?

Som tidligere nævnt er det dyrere på kort sigt at købe en kopimaskine, end at leje den. Tilgengæld kan det blive dyrere på den lange bane, når du efterhånden får betalt mere for leje af kopimaskinen, end maskinen egentlig er værd i forhold til købsprisen. Derudover skal du også passe på med bare at gå efter en billig kopimaskine, da kvaliteten følger prisen - Jo dyrere maskinen er, jo bedre er den som regel. Og omvendt!

Hvis du ikke selv orker at undersøge hvilke kopimaskiner der er på markedet, og finde ud af hvilken der passer jer bedst, kan du overlade besværet til os. Hvis du udfylder kontaktformularen her på Ekspertvalg.dk, sætter vi dig i kontakt med op til fire leverandører af kopimaskiner, der hver især giver dig deres bedste tilbud.

Tænk kopimaskinen som en del af din virksomheds grønne profil

Det er uhensigtsmæssigt med en gammel kopimaskine, der står og brummer, bruger strøm og spytter blæk - både for din strømregning og for miljøet. Det er oppe i tiden for virksomheder at tænke bæredygtighed ind i deres profil, og hvorfor ikke også tænke grøn tankegang ind i dine overvejelser mht. at investere i en ny kopimaskine til firmaet? Moderne kopimaskiner er hurtigere, kan håndtere større mængder kopier, og er mere hensigtsmæssige ift. strømforbrug og forbrug af blækpatroner, end deres forgængere.