Sammenlign priser på telemarketing
Udfyld formularen på et minut for at starte processen
Telemarketing - Få op til 4 gratis tilbud fra førende leverandører

Hvilken service ønskes?

1/4
Spar tid
Spar tid

Udfyld 1 formular, og modtag op til 4 tilbud fra udvalgte leverandører

Spar penge
Spar penge

Spar penge ved at sammenligne tilbud og vælg det bedste

Gratis og uforpligtende
Gratis og uforpligtende

Vores service er 100% gratis og uden forpligtelser

Omtale og anbefalinger
Sidst opdateret: 21. juli 2021

Telemarketingbureau

Find dit nye telemarketingbureau hos Ekspertvalg.dk

Har din virksomhed brug for at få foretaget telemarketing, og har du ikke plads eller overkskud til at få løst opgaven internt, kan et telemarketingbureau hjælpe dig. Et telemarketingbureau varetager en bred vifte af opgaver indenfor marketing, indsamling og kundeanalyse, og kan anvendes til alle størrelser virksomheder.

Et bureau sparer dig ikke både for en masse tid, men det giver også større frihed til dine medarbejdere, da samtlige telemarketingopgaver outsources til et eksternt bureau. Du behøver derfor ikke ansætte en intern medarbejder til formålet – og sparer både tid og penge. Det betyder også, at dine medarbejdere kan koncentrere sig om de opgaver, du giver dem, og du uden bekymring kan overlade opgaverne til bureauet.

Ved du allerede nu, at din virksomhed mangler et telemarketingbureau, kan du udfylde kontaktformularen øverst på siden og modtage op til 4 skræddersyede tilbud – helt gratis og uforpligtende. Ekspertvalg.dk har mere end 5 års erfaring med formidling af telemarketingbureauer til virksomheder, og vi finder gerne dit nye.

Kort om telemarketingbureauer

Mange virksomheder oplever, at der skal løbes hurtigere på arbejdspladsen for at nå dagens arbejdsopgaver. Der er derfor oftest brug for en benhård prioritering af arbejdsopgaver. Samtidig betyder det, at flere og flere arbejdsopgaver havner i skrivebordsskuffen, fordi virksomhederne ikke har de fornødne ressourcer til at varetage alle arbejdsopgaver. Det kan være arbejdsopgaver som f.eks. at udarbejde analyser, foretage mødebookinger eller indsamle data om kunder.

Hvis du kan nikke genkendende til ovenstående, kan et telemarketingbureau måske være værd at overveje for din virksomhed. Der kan være store muligheder for din virksomhed ved at indgå i et samarbejde og outsource arbejdsopgaverne til et telemarketingbureau.

Eksempelvis kan det være en god måde at iværksætte en effektiv markedsføring på, hvad enten formålet er at styrke kendskabet til din virksomhed, dine produkter, booke møder eller optimere salg. Et bureau kan hjælpe dig med at løse arbejdsopgaver inden for enhver branche og varetage markedsføringsopgaver i både ind- og udland.

telemarketingbureau

Hvad kan et telemarketingbureau hjælpe din virksomhed med?

Der kan være mange gode grunde til at outsource dine arbejdsopgaver til et eksternt bureau, da det kan være en ekstra ressource for din virksomhed. Afhængigt af dine behov kan et bureau blandt andet hjælpe dig med følgende arbejdsopgaver:

  • Telemarketing
  • Målbar markedsføring af din virksomhed og/eller dine produkter
  • Effektiv mødebooking
  • Salg
  • Tage imod opkald fra kunder f.eks. i perioder, hvor der er ekstra run på
  • Tage imod og behandle ordrer fra kunder
  • Indsamling af informationer
  • Yde kundesupport

Et telemarketingbureau kan hjælpe med at aflaste, markedsføre eller optimere salg for din virksomhed. Ved du allerede nu, at du har brug for et bureau til at varetage din telemarketing, kan du udfylde kontaktformularen øverst på siden og modtage op til 4 tilbud på bureauer – det er hurtigt og nemt.

Bestil tilbud på telemarketing nu

Udfyld formularen på bare 1 minut

Hvorfor vælge et telemarketingbureau?

Ligegyldigt hvilken branche du arbejder i, kan du have stort udbytte af at indgå i et samarbejde med et telemarketingbureau. Dels kan et telemarketingbureau aflaste din virksomhed i meget travle perioder, dels kan et telemarketingbureau frigive nye ressourcer til din virksomhed. Det skyldes, at et bureau kan varetage nogle af de arbejdsopgaver, som ellers tidligere lå i skrivebordsskuffen eller blev varetaget af andre medarbejdere.

Ved at outsource arbejdsopgaver til et bureau, kan medarbejderne i din virksomhed fokusere på deres niche-områder og gøre det, de er bedst til i stedet for f.eks. at sidde og booke møder. På den måde undgår din virksomhed spild af interne ressourcer, og i stedet kan medarbejdere i din virksomhed udelukkende fokusere på deres kernekompetencer.

Inden du indleder et samarbejde med et bureau, er det vigtigt, at du har en klar forestilling om, hvad du forventer at få ud af samarbejdet og hvilke arbejdsopgaver du vil outsource til et bureau. Det er en måde at sikre, at samarbejdet bliver så resultatorienteret og målbart som muligt.

Når du har dit første møde med det bureau, som du har valgt at samarbejde med, skal du sammen med telemarketingbureauet lave en forventningsafstemning. På den måde sikrer du blandt andet, at telemarketingbureauet kan udføre deres arbejde, så det lever op til dine krav og forventninger til samarbejdet.

Når du har opstillet klare forventninger til dit samarbejde med et bureau, og du har fået bekræftet, at det er realistiske målsætninger, vil du desuden let kunne fastslå, hvorvidt dit samarbejde har været en succes eller ej.

Du skal derfor forvente, at de arbejdsopgaver du har outsourcet vil være målbare og resultatorienterede. Det er også en måde at sikre, at du rent faktisk får det, som du betaler for.

Derudover bør du også foretage en segmentering af markedet og definere målgrupper, som telemarketingbureauet skal rette fokus på i deres markedsføringskampagne.

Fordele ved et telemarketingbureau

Når du outsourcer opgaver, kan du forvente, at der vil blive taget godt hånd om de arbejdsopgaver, du har opstillet for din virksomheds samarbejde. Et bureau lever af at løse arbejdsopgaver magen til dem, som du må have. Derudover er de ansatte oftest uddannede til at udføre telemarketing på et højt, professionelt niveau.

Når du engagerer et bureau, vil du derfor blandt andet kunne forvente følgende:

  • Professionel håndtering og løsning af dine arbejdsopgaver
  • Effektiv og målbar markedsføring
  • Medarbejdere med høj ekspertise inden for telemarketing
  • Omkostningseffektiv løsning
  • Du får frigivet ressourcer, idet dine medarbejdere får tid til udelukkende at fokusere på deres kernekompetencer
Bestil tilbud på telemarketing nu

Udfyld formularen på bare 1 minut

Pris på telemarketingbureau

Hvis du overvejer at outsource dine arbejdsopgaver, er det vigtigt, at du finder det bureau, der passer bedst til dine behov og krav. Derudover skal du også afklare hvilke arbejdsopgaver, du har brug for. Afhængigt af dine arbejdsopgaver og krav vil du opleve, at priserne for at outsource arbejdsopgaver kan variere. 

Når du indgår et samarbejde, bør du se det som en investering for din virksomhed. Der er ingen tvivl om, at du kan opleve, at samarbejdet vil være pengene værd. Det skyldes, at et bureau dels kan være med til at øge opmærksomheden omkring din virksomhed og dine produkter, dels generere salg.

Derudover kan et bureau også være med til at udarbejde eller opdatere en kundedatabase med potentielle kunder, som har udvist interesse for din virksomhed eller dine produkter. Det kan på længere sigt føre til mersalg og øget omsætning.

Bestil tilbud på et telemarketingbureau

Hvis din virksomhed har behov for at outsource arbejdsopgaver til et bureau, kan du udfylde kontaktformularen her på siden. Du vil herefter modtage gratis og uforpligtende tilbud fra op til fire telemarketingbureauer, der har de fornødne kompetencer til at løse de arbejdsopgaver, du har behov for at få outsourcet. Du vælger selv det tilbud, der passer din virksomhed bedst.

Bestil tilbud på telemarketing nu

Udfyld formularen på bare 1 minut

Så nemt er det
1
Bestil tilbud
Udfyld formularen med dine krav og behov til produktet.
2
Match
Vi matcher din henvendelse med relevante leverandører.
3
Modtag tilbud
Du modtager op til fire tilbud, tilpasset dine krav.
Bliv samarbejdspartner
Vi prøver altid at forbinde vores kunder med de bedste leverandører i branchen. Er du en af dem?