Udfyld 1 formular, og modtag op til 4 tilbud fra udvalgte leverandører
Spar penge ved at sammenligne tilbud og vælg det bedste
Vores service er 100% gratis og uden forpligtelser
De fleste virksomheder benytter både printere og kopimaskiner i deres daglige drift. Hvis du har fundet frem til, at du ligeledes har brug for både en printer og en kopimaskine, så skal du overveje at anskaffe en multifunktionsprinter, da den indeholder begge dele.
Hvis du er interesseret i en samlet printer og kopimaskine, kan du gratis og uforpligtende modtage tilbud på en multifunktionsprinter. Du udfylder kontaktformularen, hvorefter vores medarbejder kontakter dig. Dine krav vil blive matchet med vores samarbejdspartnere. Du vil efterfølgende modtage relevante tilbud på en multifunktionsprinter.
Du skal gøre dig nogle overvejelser inden du anskaffer en multifunktionsprinter.
Du har måske behov for, at multifunktionsprinteren har en stor papirkapacitet og høj hastighed. Disse punkter har betydning for, hvor ofte du skal udskifte blækpatroner og lasertoner.
Dernæst er det relevant, hvor mange medarbejdere som skal benytte multifunktionsprinteren. Dette er vigtigt, da det har indflydelse på, hvordan printeren tilkobles til virksomhedens netværk.
En multifunktionsprinter er, som navnet antyder, en printer og kopimaskine i ét. Multifunktionsprintere kaldes også for all-in-one printere.
Med en multifunktionsprinter har du en maskine, som du kan bruge til at printe, kopiere, scanne og i nogle tilfælde til fax.
En multifunktionsprinter er et godt valg, hvis du gerne vil digitalisere papirbaserede filer eller hvis flere medarbejdere skal kunne dele visse dokumenter. En multifunktionsprinter er desuden god, hvis du skal lave fotokopier eller oprette elektroniske billeder af dokumenter, som du enten vil gemme eller sende via e-mail.
Hvis du eller dine medarbejdere ofte scanner dokumenter, så vil det være en god idé, at investere i en multifunktionsprinter med en automatisk dokumentføder, så der nemt kan scannes flersidede dokumenter.
Du kan spare noget plads, hvis du har en multifunktionsprinter, da du slipper for at have flere forskellige maskiner stående.
Ydermere vil det gavne effektiviteten, da medarbejderne ikke skal bevæge sig frem og tilbage mellem forskellige maskiner, men blot kan klare det hele med multifunktionsprinteren.
Det er svært, at oplyse en fast pris på en multifunktionsprinter, da der er så stort et udvalg på markedet. Multifunktionsprintere kan variere meget i størrelse og kvalitet, hvilket betyder at prisen også vil variere tilsvarende.
Der er desuden mange leverandører, som alle tilbyder mange forskellige modeller fra forskellige mærker. Prisen vil også variere afhængigt af leverandør, mærke samt model. Du skal altid sørge for, at vide præcis hvilken pris og hvilke vilkår din aftale omfatter. Har du ikke budget til den printerløsning som virksomheden har behov for, er det også muligt at lease printere med Ekspertvalg.dk.
Når du vælger en multifunktionsprinter frem for at investere i både en printer og en kopimaskine, så vil du som regel kunne spare lidt. Det er dog en god idé, at investere i en lidt dyrere multifunktionsprinter, så du får en maskine af god kvalitet.
Hvis du er blevet interesseret i, at anskaffe en multifunktionsprinter, så kan vi hjælpe dig. Du udfylder blot kontaktformularen her på siden. En af vores medarbejdere kontakter dig og spørger lidt mere ind til dine specifikke behov. Vi matcher din henvendelse med vores samarbejdspartnere, som vil udarbejde nogle gode tilbud på en multifunktionsprinter til dig.
Vi prøver altid at forbinde vores kunder med de bedste leverandører i branchen. Er du en af dem?