Sammenlign priser på printer
Udfyld formularen på et minut for at starte processen
Få op til 4 tilbud her
Spar tid
Spar tid

Udfyld 1 formular, og modtag op til 4 tilbud fra udvalgte leverandører

Spar penge
Spar penge

Spar penge ved at sammenligne tilbud og vælg det bedste

Gratis og uforpligtende
Gratis og uforpligtende

Vores service er 100% gratis og uden forpligtelser

Omtale og anbefalinger
Sidst opdateret: 21. juli 2021

Printer reparation

Når du anskaffer en printer til din virksomhed, så er det vigtigt at du husker at vedligeholde printeren, så du mindsker risikoen for at den går i stykker. Desuden skal du så vidt muligt sørge for, at der følger en serviceaftale med printeren, så du slipper for at skulle betale for reparation af din printer.

Du kan indhente flere gode tilbud på reparation af printer, hvis du blot udfylder kontaktformularen her på siden. Så vil du efterfølgende modtage tilbud fra nogle af vores samarbejdspartnere.

Vedligeholdelse

Det er ikke nok blot at anskaffe en printer, installere den på kontoret og så ellers den lade stå uberørt. Printeren kræver nemlig, at du løbende er opmærksom på, at vedligeholde den. Eksempelvis vil en printer , der ikke jævnligt bliver serviceret, bruge en del mere blæk og papir end en vedligeholdt printer vil.

Hvis du oplever, at der kommer blækstreger, at papiret sætter sig fast inde i printeren eller at udskriften ikke står helt skarpt, så betyder det at din printer ikke er vedligeholdt optimalt.

Du kan dog selv gøre meget for, at sikre vedligeholdelse af din printer. Du kan eventuelt have en månedlig dag, hvor du lige bruger en times tid på at vedligeholde din printer. Du kan blandt andet sørge for, at du altid køber den bedste kvalitet blæk og papir. Desuden kan du rengøre printeren. Ved rengøring vil leverandøren som regel anbefale, at du benytter rengøringsmidler fra dem. Du kan finde oplysninger om rengøring og vedligeholdelse i manualen, der følger med printeren.

Reparation af din printer

Selvom du sørger for at vedligeholde din printer på bedste vis, så kan du sagtens risikere at din printer har brug for en decideret reparation. I tilfælde af at din printer er i stykker eller du bare oplever problemer med den, som du ikke selv kan klare, så kontakt straks din leverandør af printeren. Leverandøren vil som regel kunne klare en reparation af din printer mod betaling, hvis du ikke har en serviceaftale.

Udgifter til reparation af en printer kan hurtigt blive dyrt. Det vil derfor være fordelagtigt, at tilkøbe en serviceaftale til din printer, når du anskaffer dig den.

Serviceaftale til din printer

Når du anskaffer en printer skal du være opmærksom på, at der kan komme udgifter senere hen til vedligeholdelse og reparation.

Som regel følger der en serviceaftale med, når du anskaffer en kopimaskine, så du kan få fikset eventuelle fejl og mangler. Det forholder sig lidt anderledes, når du anskaffer dig en printer, da der oftest ikke følger nogen serviceaftale med.

En manglende serviceaftale på printeren vil betyde, at det i nogle tilfælde bedre kan betale sig at købe en helt ny printer i stedet for at reparere på den gamle.

Efterhånden begynder flere og flere leverandører af printere dog at tilbyde en serviceaftale. Du skal selvfølgelig sørger for, at læse serviceaftalen grundigt igennem, så du ved præcis i hvilke tilfælde at serviceaftalen gælder. Du skal også tjekke, hvor lang responstid leverandøren har forpligtet sig til, hvis du kontakter ham med hensyn til problemer med din printer.

Uanset hvorvidt du vælger at købe eller lease en printer til din virksomhed, så vil det oftest være en god idé at købe en serviceaftale til. På denne måde sikrer du dig, at din printer vil blive hurtigt repareret, hvis den går i stykker eller du oplever andre problemer med den.

Få en god pris på reparation af din printer

Hvis du ikke har tilkøbt en serviceaftale, så kan en reparation af din printer hurtigt blive en dyr omgang.

Du kan dog nemt og ganske gratis indhente op til fire gode tilbud på reparation af din printer. Du udfylder blot vores kontaktformular her på siden, hvor du beskriver de problemer du oplever med din printer.

Når du har indsendt formularen, så vil du kort tid efter blive kontaktet af en vores medarbejdere. Efterfølgende vil din henvendelse blive matchet med nogle af vores relevante samarbejdspartnere inden for service og reparation af printere.

Vores samarbejdspartnere vil udarbejde nogle gode tilbud til dig baseret på din henvendelse. Når du modtager disse tilbud, så er det langt nemmere for dig at sammenligne priser og andre vilkår i ro og mag.

Du kan så selv vælge, hvorvidt du vil acceptere et af tilbuddene eller ikke ønsker at gøre brug af nogle af vores kompetente samarbejdspartnere. Det koster ikke noget at indhente tilbud fra os uanset, hvorvidt du benytter dig af dem eller ej.

Har du yderligere spørgsmål til dette, så kan du kontakte os på telefon eller mail [email protected].

Så nemt er det
1
Bestil tilbud
Udfyld formularen med dine krav og behov til produktet.
2
Match
Vi matcher din henvendelse med relevante leverandører.
3
Modtag tilbud
Du modtager op til fire tilbud, tilpasset dine krav.
Bliv samarbejdspartner
Vi prøver altid at forbinde vores kunder med de bedste leverandører i branchen. Er du en af dem?