Webbureau

Bestil op til fire gratis og uforpligtende tilbud på Webbureau-ydelser her!

Spar tid

Udfyld kun 1 formular og modtag op til 4 tilbud fra særligt udvalgte samarbejdspartnere

Spar penge

Du kan spare op til 50% ved at sammenligne tilbud fra de bedste leverandører

Gratis og uforpligtende

Vores service er 100% gratis og uden forpligtelser

Omtale & anbefalinger
1
2
3
Få op til 4 tilbud her Webløsning - Få op til 4 gratis tilbud fra førende leverandører
Det tager under et minut!

Har I allerede en webløsning?

Det tager under et minut!

Et webbureau er en virksomhed, som kan lave mange forskellige ydelser. Det kan være design af hjemmesider, webshops og Search Engine Optimization (SEO). Det er et kæmpe marked med meget konkurrence, og det er særdeles svært at finde et godt webbureau.

Denne side hjælper dig med at finde rundt i de forskellige aspekter som er relevante i forhold til at hyre et webbureau. Det er meget vigtigt at finde et godt webbureau, da løsningerne som dette skal levere, kan være altafgørende for din forretning.

Søger du et tilbud på et webbureau til at lave en hjemmeside, online markedsføring, strategi eller andet, så udfyld kontaktformularen i højre side. Efterfølgende vil du modtage op til 4 unikke og konkurrencedygtige tilbud på dette fra vores samarbejdspartnere.

Hvad laver et webbureau?

Et webbureau laver en lang række forskellige webløsninger. Dette varierer i høj grad fra bureau til bureau. De små bureauer er gerne nødt til at specialisere sig i enkelte løsninger, hvor de større bureauer har kapacitet til at tilbyde mange løsninger af høj kvalitet.

I det følgende uddybes de forskellige ting, som et godt webbureau foretager sig i forbindelse med at servicere deres kunder og skabe yderligere værdi for disse gennem deres ydelser.

Webløsninger

Webbureauer er foretrukne, hvis man skal have lavet en webløsning, hvad enten denne er simpel eller kompleks. Der kan laves mange former for webløsninger. Dette kan eksempelvis være, hvis en virksomhed har brug for en hjemmeside eller en webshop.

Webløsninger, er som oftest løsninger, hvor hjemmesiden, webshoppen og markedsføringen er inkluderet i prisen. Det kan dog også være løsninger, hvor enkelte dele er inkluderet i prisen. Typisk er en webløsning, en samlet pakkeløsning.

I forhold til at vælge den rigtige webløsning, er der særdeles mange på markedet. De varierer betydeligt i kvalitet, især om de skal bruges til at drive virksomhed eller til enkeltpersoner. Som virksomhed er der i høj grad nogle bestemte CMS systemer, der er bedre end andre.

Søger du et tilbud på en webløsning som kan øge din online omsætning, kan du med fordel udfylde kontaktformularen øverst til højre på siden.

Hjemmeside (CMS)

Når ens virksomhed eller andet, skal have en hjemmeside-løsning, er der en lang række valg man skal have overvejet i denne forbindelse. Hjemmesiden, er i høj grad de fleste virksomheders image udadtil, fordi forbrugerne i høj grad handler på nettet.

Derfor er det vigtigt, at hjemmesiden-løsningen afspejler din virksomheds brand med et moderne og unikt design. Dette giver forbrugerne en fornemmelse af kvalitet, hvilket er med til at skabe mere omsætning i sidste ende.

Design og funktionalitet er særdeles vigtigt i forhold til en hjemmeside. Dette er fordi, at den enkelte forbruger i dag, er betydeligt mere følsom over for uprofessionelle hjemmesider med dårligt design og funktionalitet. Derfor skal strukturen på hjemmesiden være god.

På baggrund af det forrige, er det særdeles vigtigt, at udbyderen har styr på design, struktur og tilgængelighed på hjemmesiden. Ellers kan man ende med at vinke farvel til en betydeligt del potentielle kunder og dermed vil salget falde. Vælg derfor en professionel/anerkendt udbyder.

Hvis der vælges et Open Source Content Management System (CMS) som eksempelvis Wordpress, er der nogle begrænsninger i forhold til design. Dette skyldes at Open Source CMS Software primært benytter prædefinerede og ikke unikke elementer.

Webshop

Der er meget, som skal overvejes i forhold til at starte en ny webshop eller modernisere den gamle. En moderne webshop, kan være med til at generere betydelig omsætning for din/jeres internetforretning. Der kan ligeledes være mange penge at spare ved at få en moderne webshop.

I forhold til at spare tid og dermed penge gennem en moderne webshop, er der en lang række værktøjer og aspekter, som har indflydelse på dette. Disse elementer bliver endvidere gennemgået i det følgende.

Lagerstyring er en essentiel del af den moderne webshop. Det sparer særdeles meget tid, da man med dette, kun behøver at indtaste sine lageroplysninger en gang når man får produkter hjem. Resten klarer systemet selv når kunderne foretager bestillinger.

Det automatiske e-mail-system i en moderne webshop, er også penge- og tidsbesparende. Selvom det ikke tager lang tid at strikke en standard-faktura sammen og sende den ud, bliver det alligevel til lang tid, hvis virksomheden skal lave mange af disse om dagen.

Ikke nok med, at det automatiske mailsystem kan klare faktura e-mails, kan det eksempelvis også klare ordrebekræftelse, Track & Trace og anmodninger om forskellige ting som bl.a. anmeldelse af kundeoplevelse.

I forhold til kundeservice, kan en moderne webshop leveres med et kundeservice-modul, som i høj grad kan effektivisere kundeservicen og bringe den op på et helt andet niveau. Dette fordi dette system, sorterer de indkommende mails.

Gennem denne sortering, som kundeservice-modulet foretager, bliver det meget lettere at besvare kundemails. I samspil med, at det bliver meget mere overskueligt, kan webshoppen også se hvordan kommunikationen har været i tidligere sager og meget mere.

Strategisk planlægning

I forhold til strategisk planlægning, foretager webbureauer også dette. Strategisk planlægning varierer særdeles meget i forhold til kvalitet og hvad man får hos de forskellige bureauer. Alle bureauer kan i teorien sælge strategisk planlægning, uden at vide særlig meget om emnet.

Det gode webbureau, som laver kvalitetsløsninger til kunderne, laver individuelle løsninger. Dette grundet, at alle virksomheder er forskellige. Derfor har disse forskellige behov og krav til deres online markedsføring.

En god start på strategisk planlægning, er en samtale, hvor forretningsmålene klargøres i fællesskab. I denne samtale blotlægges virksomhedens behov og ambitioner over for webbureauet, hvilket gør det lettere at danne overblik over mulighederne indenfor budgettet.

På baggrund af samtalen, udfører webbureauet en analyse af virksomheden, som ser nærmere på hvilke muligheder der er for at optimere virksomhedens setup. Analysen kan omfatte virksomhedens website, søgeord og konkurrenter.

Ud fra forretningsmålene og analysen, udarbejdes en online markedsføringsplan af det kreative team. Denne skal opnå de identificerede mål og ambitioner. Denne plan kan omfatte f.eks. Google AdWords, eller en sammensat plan, hvor flere kanaler benyttes.

Når planen er udarbejdet, sendes den i udgangspunktet til godkendelse af virksomheden. Dette giver muligheder for at der kan laves eventuelle ændringer før planen iværksættes. Når strategien er godkendt, bliver konverteringssporing opsat, og planen går live.

Webbureauet står efterfølgende for at implementere den nye online marketing-plan via de udvalgte kanaler. Derudover udarbejdes oftest en handlingsplan for, hvem der skal foretage hvad i forbindelse med de arbejdsopgaver der indgår i marketingplanen.

Der foretages løbende optimering og rapportering af markedsføringstiltagene af det gode webbureaus kreative og erfarne medarbejdere.

Hvis du søger et tilbud på strategisk planlægningsarbejde, er du kommet til det rette sted. Udfyld kontaktformularen øverst til højre på siden og få 4 konkurrencedygtige og uforpligtende tilbud.

Online markedsføring

Som sagt, kan et webbureau lave online markedsføring. Der er meget forskelligt online markedsføring. I det følgende, blotlægges forskellige typer af online markedsføring som et webbureau kan udføre for din online forretning.

Der gennemgås bl.a. følgende typer af online markedsføring, som et webbureau kan udføre: Google AdWords, Search Engine Optimization (SEO), og Social Media.

Google AdWords

Med AdWords, når din markedsføring målrettet ud til de potentielle købere, som er interesserede i dine produkter på baggrund af de søgninger som de har foretaget. Der er en lang række værktøjer, som anvendes i forbindelse med at ramme den helt rigtige målgruppe.

Er i interesseret i at øge jeres direkte salg, er AdWords i høj grad et marketingværktøj, som i bør benytte. Ved at udfylde kontaktformularen øverst til højre, kan i få 4 uforpligtende og særdeles konkurrencedygtige tilbud.

Søgemaskineoptimering (SEO)

På baggrund af en lang række undersøgelser, er det utrolig vigtigt at ligge højt på søgeresultat-listen på Google eller andre søgemaskiner. Det er fordi de fleste ikke går videre på næste side, da de i de fleste tilfælde får resultatet på side 1.

Ved at foretage god SEO, er det muligt, at få ens hjemmeside eller webshop højere på Google. God SEO indebærer bl.a., at skrive relevant indhold af høj kvalitet. Dette kræver at man kender kunderne og ved hvad de søger efter.

Det er vigtigt at finde et webbureau med speciale i SEO, da SEO er meget omfattende. Øverst til højre på siden, kan du få 4 uforpligtende tilbud ved at udfylde kontaktformularen.

Social Media Marketing (SMM)

SMM omhandler brugen af sociale medier til markedsføring af eksempelvis ens virksomhed eller produkter. Der er mange måder at gøre dette på, da der er mange forskellige sociale medier. De mest brugte medier til SMM, er sociale netværk, online communites og blogs.

Et webbureau med speciale i sociale medier, kan hjælpe dig med at foretage resultatfremmende SMM. Du kan få 4 uforpligtende og konkurrencedygtige tilbud ved at udfylde kontaktformularen øverst til højre på siden.

Pris på webbureau

Prisen på de ydelser som et webbureau tilbyder varierer i særdeleshed. På baggrund af, at der er så mange forskellige ydelser, er det svært at sige, hvad et webbureau som sådan koster. Det afhænger først og fremmest hvad det er for ydelser og hvor mange, som skal laves.

Ønsker du et konkurrencedygtigt og unikt tilbud på webbureau-ydelser, kan du med fordel skrive dine oplysninger i kontaktformularen på toppen af siden til højre. Herefter får du 4 unikke og særdeles konkurrencedygtige tilbud fra de bedste webbureauer.